środa, 26 lipca 2017

Cyferki i ...

Tylko czterech wyświetleń zabrakło wczoraj na YT, aby na liczniku wyświetliło się siedem jedynek.  W zadaniach na chess.com udało mi się dzisiaj wrócić na poziom 2000+. 
Pierwszy raz w czasie tych wakacji przebiegłem 20 km i zrobiłem to poniżej 2 godzin. Po biegu ubyło 2 kg wagi ale to cały czas za mało, tzn. waga jest jeszcze niezadawalająca. 
Byłem już na trzecich zajęciach angielskiego dla nauczycieli i nie czuję się outsiderem a "wejście w tryby" kursu może być mobilizujące.
Cały czas brak publikacji listy nagrodzonych na stronach KO.
Przy czym jeśli chodzi o wymagania kuratorium, to tam pojawia się pojęcie "nieprzekraczalnego terminu".
Natomiast w drugą stronę już nie ma takiego trzymania się terminów. Teoretycznie taka lista powinna być opublikowana do 15 lipca a dzisiaj jest 26-y.
Od ogłoszenia wyników Konkursu Banku Pałuckiego też minęło już trochę czasu a ... ja nadal nie jestem poinformowany, że wręczenie nagród nastąpi 19-go sierpnia. Tzn. wiem to, bo czytałem na stronie ale ... przecież nie musiałbym tam zaglądać. Wyników losowania samochodu też nie podali ale przecież mogli chociaż jakieś zdjęcie z losowania dodać, żeby ludzie wiedzieli, iż losowanie się odbyło. Ciekawe swoją drogą, czy chociaż poinformowali zwycięzcę?
Trzeci dzień gram w MultiMulti łudząc się, że może dopisze mi szczęście. W poniedziałek wydałem 20 zł, wygrałem 4 zł. We wtorek wydałem 10 zł wygrałem 2 zł. Dzisiaj wydałem 10 zł i ...
Generalnie miałem w czasie tych wakacji znaleźć jakieś intratne zajęcie. W grę wchodziła nawet praca w największej fabryce trumien ale ...
-
Dzięki Animatron-owi, natknąłem się na film człowieka, który chce zmieniać zbocza Himalajów w kwitnącą krainę. Wygrał nawet Nagrodę Rolex-a. Zatem można prostymi środkami zdziałać naprawdę wiele!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz