niedziela, 23 lipca 2017

Dortmund zdobyty!

W takiej broszurce turniejowej z opisem wszystkich uczestników turnieju głównego RW został przedstawiony jako ostatni. Swoją drogą broszurka bardzo charakterystyczna dla Niemców - taki mają styl i już. Nie mogłem śledzić tej partii, bo miałem rodzinny wyjazd, z którego nie mogłem się wywinąć ale myślami kibicowałem Radkowi. Gdy wróciłem i otworzyłem komputer, to ... nie wiedziałem co jest grane, tak jakby transmisja zawisła. Po chwili widzę przy pozycji Radka wynik 1:0 ale na tych mniejszych paskach partia jakby trwała dalej. Po chwili widzę, że wszystkie partie zakończone i to zero-jedynkowo! Jednak skoro wygrał, to nikt nie był w stanie odebrać Radkowi zwycięstwa.
BRAWO! GRATULACJE!
To jest naprawdę wielki wyczyn! (ale kto się tym w Polsce przejmie?)
-
Zajrzałem również na transmisję Mistrzostw Szkocji a tam ...
GM Andrei Maksimenko bardzo elegancko ograł FM Neila Berryego i samodzielnie zwyciężył zdobywając 2000 £ również GRATULACJE!
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz