czwartek, 13 lipca 2017

ANIMATRON - nowe wyzwanie

Animatron odpisał. Zakwalifikowali mnie do programu partnerskiego. Zatem jeśli ktoś chciałby skorzystać, to polecam przez moje linki :) Dla Was będzie taniej a i mi coś skapnie :) Z tej okazji zrobiłem nawet dodatkową podstronę. Żeby było jasne - nie spodziewam się fortuny. Pomyślałem, że nawet gdyby miało to być 100 zł, to i tak warto spróbować. Właściwie, to reklamuję Wave, czyli produkt Animatrona do robienia krótkich, efektownych filmików ale ... przecież to właściwie mnie interesuje. Właśnie takie "klimaty" lubię :)
-
Dzisiaj już nie udało się Kamilowi Szadkowskiemu z Konina urwać nic arcymistrzowi ale i tak zrobił dużą sensację w turnieju.
-
Wczoraj był wątek żydowski a dzisiaj ... znów wątek żydowski. Przez przypadek zauważyłem link do Mokabiady 2017, czyli takiej "Żydowskiej Olimpiady" (trzeciej co do wielkości imprezy sportowej). Okazuje się, że mają tam również rywalizację szachową, ... ba, znalazłem nawet stronę, gdzie można się było zapisać. Nie szukałem już jakie są warunki kwalifikacji. (wyznanie?)
-
W poniedziałek wyjeżdżamy z Ewą nad morze, to ... sobie nad pomysłami do filmów będę mógł pomyśleć a chwilowo ... laba.

3 komentarze:

  1. Panie Jacku spokojnego wypoczynku nad morzem życzę Panu.

    Pozdrawiam
    Artur Urbaniak

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) ... właśnie liczę na spokój nad morzem, bo w domu to mi żona co rusz jakieś zajęcie znajduje :) Dzisiaj np. żywopłot przycinałem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak każda kobieta, zawsze znajdzie chłopu jakieś zajęcie i jeszcze przy tym gmera że nic nie robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń