poniedziałek, 10 lipca 2017

Co by tu nagrać?

Dzisiaj wybraliśmy się do Inowrocławia - do galerii i do tężni. Cały czas myślę - co by tu nagrać? Już chciałem o ... nauce stania na rękach. Później przyszło mi do głowy, aby w końcu nagrać naukę żonglowania. Matematyczne filmy chwilowo mnie nie pociągają, szachowe też. Było ostatnio lekkie zainteresowanie Animatronem i pewnie to byłby niezły temat ale nie chcę marnować pieniędzy na licencje. W końcu napisał do mnie człowiek, który znalazł moje filmy na YT i pytał o program (darmowy do animacji). Podał kilka przykładów prac, o jakie efekty mu chodzi. Zaproponowałem ffDiaporamę ale nie przekonałem go. Tak z ciekawości postanowiłem zrobić test. Powyżej widać efekt. Oczywiście praca nie jest dopracowana ale nie o to chodziło. Chciałem tylko zobaczyć, czy jest szansa? Nawet lepiej, że widać jak to jest zrobione. Jednak jestem przekonany, że dałoby się zrobić "elegancką" animację (w ffDiaporama). Tzn. w programie zrobiłem plik .mp4 a później przekonwertowałem na .gif.
Natomiast tężnie wyglądają tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz