środa, 5 lipca 2017

Dzień po DN

Oszuści nie próżnują. Ciężko pracują szukając naiwnych i każda okazja jest dla nich dobra. Niedawno Apple zmieniło system weryfikacji i np. chwilowo nie mogę na ThinkPadzie sprawdzać poczty w Thunderbirdzie. Musiałbym najpierw wskazać tę aplikację jako zaufaną itd. itd. Nie wystarczy w każdym razie zwykłe hasło. Trudno powiedzieć, czy to ta sama ekipa, która jakiś czas temu próbowała się włamać siłowo na to konto? W każdym razie w nocy znów było podejrzanie dużo wizyt z Rosji (na moim blogu).
Wczoraj pisałem o Dniu Niepodległości, o przygotowaniach do fajerwerków. Nie przewidziałem przy tym inwencji Kim Dzong Una, który też urządził pokaz fajerwerków.
Pokaz Koreańczyka pewnie jest omawiany na pokładzie Air Force One, który z Donaldem Trumpem już zbliża się do Polski (pewnie jak skończę pisać, to będzie już nad Polską)
Prezydent USA będzie w Polsce tylko kilkanaście godzin a następnie uda się do Hamburga. Ja w okolice Hamburga wybieram się dopiero w połowie września. Politycznie dzisiaj wyszło a w medycynie też się dzieje. Już kiedyś o tym słyszałem a dzisiaj znów czytałem jak się przymierzają do ... przeszczepu ludzkiej głowy.

Dzisiaj byłem u dentysty. Ewa wróżyła wyrwanie a jednak udało się wyratować ząb. Koszt ... 140 zł i nawet paragon mi stomatolog wydrukował ... ale nie wziąłem. Nie ma loterii paragonowej, to nie biorę paragonów. W szufladzie mam ponad tysiąc i ... nic nie wylosowano dla mnie a dla koleżanki pani minister wylosowano. Chyba dzisiaj miało być ogłoszenie wyników konkursu PBS ale żadnej informacji nie dostałem, to pewnie nic nie wygrałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz