niedziela, 22 stycznia 2017

Najlepszą obroną jest atak

Gdy zobaczyłem pozycję z obrazka a dokładniej ocenę komputera, to myślałem, że już po partii. Jednak odpowiedź Wojtaszka uświadomiła mi, że on jeszcze wierzy w swój atak na skrzydle królewskim. Podejrzewam, iż gdyby się zaczął bronić na skrzydle hetmańskim, to by przegrał. Jeszcze niedawno chwaliłem RW za ładną obronę a teraz muszę pochwalić za atak. Mało tego, gdy już w samej końcówce oddawał piona "e", to ja myślałem o zdobyciu figury a nie tędy była droga do remisu. Trzeba było oddać jeszcze piona "f" i dopiero wtedy był remis. Brawo!
-
Pierwotnie chciałem zatytułować wpis "ucieczka z egzekucji" ale obecny tytuł chyba lepiej oddaje obraz tej partii.
-
Z ogona tabeli udaje się za to uciec Rapportowi, któremu udało się przekombinować Magnusa a przecież miał juz "na widelcu" So Wesley'a.
-
Dzisiaj podjąłem decyzję, że nie zagram jednak w Nakle, chociaż i termin dobry i skład zaczynał się robić dobry i nagrody ciekawe ...
-
Wreszcie po ponad 2 tygodniach przerwy pobiegałem trochę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz