poniedziałek, 16 stycznia 2017

Biednemu (Rapportowi) wiatr w oczy

GM Richard Rapport miał szansę przełamać dobrą passę So Wesley'a. Taka przewaga, na takim poziomie na ogół zamieniana jest w punkt. Niektórzy już się nawet poddają ... a tu ciach. Zatem szczęście jest potrzebne.
-
Remis Wojtaszka z ... mistrzem remisów Giri nie był dla mnie zaskoczeniem. Nawet widziałem dzisiaj mem, w którym w matowej pozycji podany był wariant Nakamury, wariant Caruany i ... remisowy wariant Giri. Carlsen o dziwo odpuścił relatywnie szybko Andreikinowi i wziął remis.
-
Wczoraj zauważyłem w statystykach mojego kanału na YT dodatkowe ponad 20 tys. wyświetleń. Nie mam pojęcia skąd się to wzięło ale dzisiaj nie zostało jeszcze skorygowane. Przy takim wyniku, to jeszcze jest szansa na ... MILION :) wyświetleń w okolicach urodzin.
*(te "doły" w wyświetleniach, to przerwa świąteczno-noworoczna)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz