wtorek, 12 stycznia 2016

Trzeba szukać!

To był dobry dzień! Mógłbym powtórzyć za DKA :) Rano pozytywna odpowiedź do GM Dariusza Świercza - najpóźniej w przyszłym tygodniu dośle zdjęcia! Później SMS od żony, że dotarły zdjęcia Państwa Soćków. W szkole pomogłem wielu koleżankom i wielu uczniom - tak jakoś się układało. Mój podopieczny nie zawiódł na sprawdzianie próbnym. Mój uczeń "specjalny" załapał porównywanie ułamków (naprawdę mnie zaskoczył). Od wczoraj mam istny wysyp pozytywnych komentarzy do "Dzielenia pisemnego" :) Dostałem wiadomość od innego pasjonata szachów Pana Krzysztofa Dłużyńskiego, który wskazał mi adres fundacji, która pomogła jego sekcji w zdobyciu sprzętu szachowego. Przy okazji zauważyłem, że ta fundacja zajmuje się zbieraniem 1% i spróbuję z nimi nawiązać kontakt, aby przyjęli również naszą szkołę pod swoje skrzydła. (dotychczasowa fundacja przez 3 lata zebrała dla naszej szkoły ponad 2,5 tys zł ale nie przekazała ani złotówki mimo gróźb skierowania sprawy do prokuratury) Cieszy mnie już sam fakt właśnie takiej braterskiej, szachowej pomocy - już nawet bez względu na rezultat.
Zdrowie też jakby wróciło.
-


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz