niedziela, 17 stycznia 2016

Drużyna UE Poznań - Akademickim Mistrzem Polski

Gratulacje! Kibicowałem a nawet kubek z krówkami wygrałem - prawidłowo typując wynik UE Katowice UJ Kraków. Kubek ma zostać przekazany Szymonowi Banachowi, który grał w reprezentacji Politechniki Poznańskiej. Z Szymonem spotkam się prawdopodobnie 5 marca na turnieju Gnieźnie. Gdyby ktoś był zainteresowany kubkiem, to mogę go uczynić nagrodą w projekcie
Dziękuję GM Bartłomiejowi Heberli, który komentował i na moją prośbę wspomniał o projekcie. Tak właśnie trzeba promować szachy, trzeba je pokazywać i to jeszcze umiejętnie ... i wzajemnie się wspierać. 
Niestety nie mogę się rozpisywać, bo kolejna uroczystość rodzinna mnie czeka, ot taki wysyp.
Przy okazji przeszedł mi "pod nosem" turniej w Rogoźnie. Organizatorzy zawsze tam się bardzo starają i turnieje są fajne ale mi przeważnie akurat wtedy nie pasuje.
-
Jeśli ktoś chce zobaczyć zdjęcia z imprezy tu link
Ja niestety nie mogłem się wybrać - za daleko i nie ten termin.
Natomiast jako nagrody w projekcie wyobrażam sobie właśnie wydrukowane dobrej jakości zdjęcia. Przy czym będzie można sobie wybrać/wskazać i poprosić o autograf :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz