wtorek, 19 stycznia 2016

Social Media - wykop

W końcu się "odważyłem" i spróbowałem wykopać. Tylko że to był mój debiut. Tak naprawdę, to trzeba tam zdobyć pozycję i wtedy wykop miałby większą siłę a ja po kilku minutach miałem już 2 zakopy (odwrotność wykopu). Gdy piszę ten wpis było 6 do 2 zatem niby na plus ale ... bez wielkiego efektu wykopowego. Niewątpliwie nawet JKM jest lepszym wykopowiczem ode mnie. W dodatku straciłem trochę czasu na zapoznawanie się z regułami a później jeszcze ze skracaniem zajawki. Domyślnie poszła ta z Polakpotrafi.pl ale ja chciałem trochę podkoloryzować i zmieniłem całkowicie ale mój tekst był za długi, to musiałem skracać do 299 znaków (wykorzystałem wszystkie)
Magnus Carlsen zremisował kolejną (czwartą) partię w Tata Steel Masters 2016 i z dwoma punktami jest na siódmym miejscu ale on zawsze ma gorszy początek a w miarę rozwoju turnieju pokazuje swoją siłę (jest długodystansowcem?)

Do grona znajomych przyjął mnie aktualny AMP IM Maciej Klekowski, który niewątpliwie będzie wkrótce GM - o tym jestem przekonany.
Wszelkie wpisy (również na tym blogu) poprawiają, budują atmosferę wokół projektu ale ... i tak jeśli nie uda się złapać "grubych ryb", które zechcą wspomóc projekt, to ...
Nie chce mi się teraz dodawać zrzutu z iPada ale mam kolejny dowód, że były wybrane kolejne nagrody a teraz znów zniknęły.
Teraz zaczął się mecz Polska-Francja, prowadzimy 4:1 ... koniec pisania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz