wtorek, 16 stycznia 2018

PITS wchodzi do cyklu "100 Turniejów na 100-lecie ..."

"... Odzyskania Niepodległości". Już czas najwyższy przygotować logo XX PITS ale skoro trzeba tam będzie umieścić elementy związane z przystąpieniem do akcji ... a numeru jeszcze nie mamy przydzielonego, to mogę jeszcze poczekać. W czwartek robię pierwsze przesłuchanie ucznia, który ma mi zaśpiewać piosenkę - już się boję. Wczoraj miałem nagrywać film z laptopem pozyskanym w zrzutce z elementami chodzenia na rękach i ... też się przestraszyłem tego filmowania i jeszcze odłożyłem na później.
-
O wiele prościej przychodzi działanie "zza winkla" tj. nagrywanie np. screencastów. Przedwczoraj
i wczoraj 
W końcu zapowiadałem, że następny film będzie o chodzeniu na rękach :) ... ale to nie takie proste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz