sobota, 11 listopada 2017

99.

Narodowe Święto Niepodległości w tak małej miejscowości jak Damasławek też jest obchodzone ale ja zostałem w domu. Zrobiłem sobie bieg na 10 km. 57 minut nie jest porywającym wynikiem ale ... wiało ... naprawdę mocno. Trochę obserwowałem pojedynki szachowe: Julio Granda Zuniga grał dzisiaj w mistrzostwach 50+ i zremisował (jest rok młodszy ode mnie), Magnus Carlsen zremisował w meczu z Chińczykiem Ding Lirenem. Byłby to całkiem luźny dzień ale ... coś musiało się wydarzyć. Znów poszła grzałka w bojlerze. Od ostatniej awarii minęło ledwie 1,5 roku. Na szczęście miałem w domu zapasową (nauczony wcześniejszymi przypadkami). Niemniej trochę czasu to zajęło i wody też niestety się zmarnowało. Jak zwykle kamienia na grzałce było ogrom. Taką mamy wodę.
W "Mam Talent" (półfinał) wygrała dziewczynka układająca piramidy z kubków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz