piątek, 19 sierpnia 2016

Ecco - biom A po 5500 km

Nie sądziłem, że tak szybko przyjdzie pisać mi o butach. Planowałem pobiec w nich w Berlinie 25 września. Dzisiaj zajrzałem do kalendarza ile mają przebytych kilometrów. Oficjalnie 5421 ale niektóre nie były zapisywane zatem na pewno jest powyżej 5,5 tys. Zajrzałem również pod podeszwy butów i pierwszy raz dostrzegłem pęknięcia, pod którymi widać już wkładkę. Biegać jeszcze można ale na mokrej nawierzchni trzeba się spodziewać wody w bucie i ... pęknięcia będą się pewnie powiększać.
Natomiast nowe buty jeszcze mnie cisną, jeszcze nie dostosowały się do mojej stopy. Pod tym względem skórzane były lepsze niż tekstylne. Dzisiaj przejechałem rowerem nieco ponad 30 km i ... nie było komfortowo a przebiec bałbym się 5 km (w tych butach).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz