czwartek, 11 sierpnia 2016

Ciekawe wyzwania

Na transmitowanych z Poznania 10 pierwszych szachownicach aż 7 remisów. GM Jacek Tomczak też długo nie miał lepszej (no może tylko trochę lepszą) pozycji. Już kilka razy widziałem JT w "takich" akcjach. Jest w tym naprawdę dobry. Ciekawe, czy ma to wyćwiczone? Tzn. już kolejny raz oglądałem jego końcówkę hetman na dwie wieże i zawsze dobrze wychodzi w tych końcówkach a na ogół jest pod mocną presją niedoczasu. Tym razem ... znów wygrał.
-
Krzysztof Gonciarz, ... to bardzo, bardzo znany youtuber. Dzisiaj trafiłem na jego filmik "Moje biegowe WYZWANIE" , w którym zapowiada ... przebiegniecie w sierpniu 100 km. Ostrzega przy tym innych śmiałków, żeby uważali ... bo to, bo tamto. Trzeba jednak przyznać, że mówi również o tym, iż biegacze mogą się śmiać z jego wyzwania. Rzeczywiście ... ja mam zamiar przebiec w sierpniu 200 km. 
Jednak gość jest niesamowity - ma obecnie prawie pół miliona subskrypcji, nawet ten filmik z 1 sierpnia miał już dzisiaj prawie 200 tys. wyświetleń ... Obecnie mieszka w Japonii.
-
Chyba rzeczywiście jako pierwszy dołączyłem do projektu Judit Polgar #ChessConnctsUs tzn. pierwszy z Polski.
_
StwórzMistrza ... na szczęście przekroczyło wymaganą kwotę 1000 zł ... ale na górce nie widać wiele. Zrzut robiłem jeszcze wczoraj. Dzisiaj było już 1002 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz