niedziela, 20 marca 2016

Pitu, pitu ...

Dzisiaj bawiłem się w rozliczanie PIT-ów moich i całej rodziny. "Bawiłem się" ...? Całe szczęście, że jest do tego fajny program. Gdybym miał to robić ręcznie, gdybym robił to pierwszy raz, to chyba bym się poddał. Chciałem dodać nawet zrzut ekranowy na tę okazję ... ale się program do zrzutów zbuntował a nie chce mi się komputera restartować. Moje rozliczenie wysłałem elektronicznie, rodzinie podrukowałem.
-
Bateria w aparacie się "obudziła", to zrobiłem tradycyjne, zwykłe zdjęcie. Dzisiaj napisałem do jedynej firmy sprzedającej oryginalne baterie do Samsungów, czy gdyby to nie była bateria, to mogę odesłać? Bateria oryginalna kosztuje ... 195 zł, zamienniki na Allegro 30-40 zł ale ... na wszystkich zamiennikach widać na zdjęciach napięcie 7,4V a na oryginalnej jest 7,6V.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz