niedziela, 13 marca 2016

3 pytania ... - których mi nie zadano (jeszcze)

Na profilu LKS Chrobry pojawiają się od czasu do czasu krótkie wpisy "ankietowe". Bardzo fajna inicjatywa, zresztą widać że życie szachowe w Gnieźnie kwitnie :) Będę chyba pierwszym szachistą, który uprzedzi pytających :)
1. Gram w szachy bo ... chcę utrzymać formę intelektualną na przyzwoitym poziomie :) gdy zaczynałem grać, to była fascynacja, później był sport a teraz ... gimnastyka umysłu :)
2. Z jakim szachistą (może być nieżyjący) chciałby Pan zagrać? Chciałbym zagrać z Carmen Kass :) Chciałbym nawet wygrać ten mecz :)
3. Ulubiona książka (niekoniecznie szachowa). Max Frisch "Homo faber" - pamiętam, że był tam motyw szachowy - chodziło o to, że główny bohater lubił grać w szachy ponieważ można być z drugim człowiekiem i nie trzeba wtedy z nim rozmawiać :)
____
Byłem dzisiaj w Gnieźnie na ... zakupach, wczoraj byłem w Wągrowcu na zakupach. Generalnie sam zrobiłbym zakupy bardzo szybko, nawet nie wychodząc z domu :) Zakupy, to ciężka praca.
-
Spojrzałem jeszcze na wyniki z turnieju z 5 marca ... i mój przeciwnik z ostatniej rundy Jarosław Mierzyński, to był całkiem mocny zawodnik - ograł GM Mirosława Grabarczyka, zremisował ze zwycięzcą turnieju FM Łukaszem Licznerskim ... fiu, fiu ...
____
Dzisiaj wreszcie zmusiłem się do przebiegnięcia 10 km ... jakiś biegacz mnie wyprzedził na treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz