środa, 1 stycznia 2014

Początek roku 2014

W Sylwestra jeszcze się spiąłem i umieściłem na YT kilka moich starych filmików z czasów "Dzikich kotów"  a co... niech będą! 
Ponadto przygotowałem (pospiesznie) filmik o dzieleniu ułamków a dzisiaj dograłem tam jeszcze ścieżkę audio i umieściłem. Zatem mam już komplet działań na ułamkach zwykłych.
Po głowie chodzi mi filmik z polami figur płaskich dla klasy szóstej ale muszę jeszcze go przemyśleć. Oczywiście trzeba się również zabrać za "Bezpieczniki debiutowe", tak aby przed Trzcianką mieć dla siebie taką ściągawkę, bo ... pamięć już nie ta. W tym roku jakoś tak mało było życzeń - tych komputerowych, sms-owych ... ale to i może lepiej, bo człowiek sam się później zastanawia, czy ktoś wysłał "z automatu", czy może rzeczywiście nagle sobie przypomniał o człowieku. Zresztą ja sam elektronicznie ograniczyłem się do jednego ogólnego/ogólnikowego wpisu na FB.
Życzę Wszystkim, Wszystkiego Dobrego!
Postanowienia:
- złamać 4h w MP;
- złamać Elo 2000 (przynajmniej w jednym porządnym turnieju);
- złamać 50 minut w biegu w Janowcu Wlkp. (10 km);
- pozostać na podium w Mistrzostwach Powiatu;
- zrobić 10 filmików szachowych i 10 filmików matematycznych na YT;
- ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz