sobota, 11 stycznia 2014

Ożywienie, lekkie ale miłe

Po przerwie świąteczno noworocznej ... drgnęło na YT, wreszcie wyniki wyświetleń powyżej tysiąca dziennie. Udało mi się w końcu zainstalować Parallels Desktop (ile musiałem walczyć o ulgę edukacyjną) i teraz mam Windows równolegle z Mac OS X a przy nowym dysku SSD pracuje to nawet cicho i znośnie szybko. Już sędziowałem mały turniej "orkiestrowy" i było OK. W G-e w Wapnie udało mi się wreszcie rozwiązać problemy z Javą i JBossem. W szkole udało się uruchomić tablicę multimedialną.
-
Wczoraj był w TVP JKM i trochę naubliżał premierowi ale cały czas rozsądnie i oczywiście dzisiaj komentarze na portalach ale o dziwo dużo przychylnych. Oczywiście znów mu przerywali i próbowali ośmieszyć. Prawda jest smutna i ludzie się cieszą, że pierwszaki dostaną darmowe podręczniki ale kto za nie zapłaci? Oni sami zapłacą - w podatkach! Skoro obecnie stać społeczeństwo na utrzymanie: lekarzy, szpitali i armii urzędników NFZ, to przecież łatwiej będzie utrzymać samych lekarzy i szpitale. Prywatyzacja a dokładnie wolny rynek wymusiłby niższe ceny zabiegów. W chwili obecnej ludzie płacą składki, czekają w kolejkach i jeszcze płacą za prywatne wizyty i jeszcze dają łapówki, żeby przyspieszyć zabieg i jeszcze oczywiście narzekają ...
-
RIP Vugar Gashimov
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz