poniedziałek, 6 stycznia 2014

Bezpieczniki - obrona francuska, wariant Nimzowitscha



Dużo szachów, mało biegów na początku tego roku. Wczoraj wyszedłem pobiegać ale zrobiliśmy z Ewą tylko 3 kółka, bo padał deszcz. Miałem dzisiaj nadrobić stracony bieg ale ... coś zaczyna mnie drapać w gardle i tak czuję się niepewnie. Ten tydzień też zanosi się pracowicie (instalacje, kombinacje, sprawdzian, zdjęcia, ...). Postanowiłem jednak zrobić drugi odcinek bezpieczników, może lepiej byłoby zrobić filmik o polach figur płaskich? Szachy wygrały, ... tym razem. Sprawdziłem w kalendarzu biegowym, że w styczniu 2013 biegłem tylko 1 raz (!), widocznie pogoda była kiepska.
Firma od Parallels odrzuciła moje podanie o uznanie mojego statusu edukacyjnego, w celu uzyskania zniżki. Napisałem jeszcze jedno odwołanie.
-
Tak z ciekawości poszukałem jeszcze informacji o Nimzowitschu - był ... mocny, chociaż nie został mistrzem świata, zmarł w wieku 48 lat ... ja będę miał za dwa miesiące 48 lat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz