niedziela, 26 stycznia 2014

CAPro2010 v.36

Prawdopodobnie jestem jednym z nielicznych sędziów szachowych korzystających z CA na Macintoshu (chociaż jest na Windows). Zmiany w regulaminie nadawania kategorii i tytułów szachowych wymusił na autorze programu konieczność aktualizacji, żeby program poprawnie wyliczał zawodnikom normy. Poprawka była zapowiadana na 27 stycznia, ja zainstalowałem ją dzisiaj. Oczywiście nie obyło się bez kombinowania, bo u mnie nic nie może być normalnie, wszystko musi być kombinowane. Jednak nie przejmuję się tym - podejrzewam, że jestem jednym z pierwszych sędziów z wersją 36 :-) Przy okazji sprawdziłem liczbę zgłoszeń na XVI PITS i były już dwa. Nie zaobserwowałem informacji o Memoriale Dziedzica w Trzciance (zawsze był na początku marca), za to jest nowy ciekawy turniej w Gnieźnie 1 marca i ... pewnie się skuszę. Będzie okazja zareklamować PITS, będzie bliżej niż do Trzcianki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz