czwartek, 16 stycznia 2014

Nowy pomysł na gambit budapesztański

Nawet nie sprawdzałem, czy jest to nowinka, czy znany wariant. Szkoda, że ofiarą tego debiutu został polski arcymistrz ale może przez to, łatwiej mi będzie zapamiętać tę kontynuację :) Okazuje się, że w gambicie budapesztańskim można pokonać nawet zawodników 2700+. Wiele się dzieje, dlatego mało czasu na pisanie.
-
Dopiero następnego dnia zdałem sobie sprawę, iż większość graczy, zamiast gońcem na f4, broni piona skoczkiem na f3 a wtedy posunięcie pionem na g5 już nie przechodzi.
-
Obecnie na YT 303 subskrypcji - różnie z nimi bywa, ale jest szansa, iż przez jakiś czas trójka z przodu się utrzyma. Aktywność w każdym razie duża.

Wczoraj sprawdzałem arkusze sprawdzianu próbnego mojej klasy - nie jest wesoło. Teraz będę miał większą motywację do zrobienia filmu o polach figur płaskich. Niby umieją ... ale później nie potrafią wiele napisać, czyli tak naprawdę ... nie umieją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz