niedziela, 28 maja 2023

Wapno vs. Leszno

 

Tak trochę z ciekawości śledziłem dzisiaj przebieg Turnieju Dni Leszna. Zapowiadał się bardzo dobrze. Liczba zgłoszeń zbliżała się do 140, ale ostatecznie zagrało 115 (w Wapnie 118 [A+B]). Fundusz nagród finansowych (o ile dobrze policzyłem), to 6750 PLN (w Wapnie 7500 PLN [A+B]). Zdjęć z turnieju (do tej pory) nie udało mi się zobaczyć. Strony z informacjami (dodatkowymi) też nie udało mi się znaleźć. Nawet na zdjęć, czy zapowiedzi na stronach patrona medialnego leszno24.pl Wielu zawodników grało wcześniej w Wapnie, jeśli nie teraz to wcześniej. To już tylko oni są w stanie porównać oba turnieje. Teoretycznie nagrody w Lesznie były wyższe, ale relatywnie było ich mniej. Wpisowe było analogiczne (podstawowe) ale w Wapnie taniej było w B i dla juniorów. Niewątpliwie Leszno oferuje lepszy dojazd i ma większą tradycję.
___
30.05.
Dzisiaj udało mi się znaleźć relację na stronach patrona medialnego ...
jest? ... jest! ale to wszystko co udało mi się znaleźć, bo ani na FB (profil klubu) ani na stronie klubu informacji o turnieju nie znalazłem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz