niedziela, 28 maja 2023

Kolegium Sędziów ... piąty element

 

Na zdjęciu Kolegium Sędziów WZSZach: Maciej Cybulski, Magdalena Judek (Przewodnicząca), Szymon Banach, Marcin Orzechowski. Po prawej stronie, w kadrze udało mi się uchwycić jeszcze "piąty element" :)

27. maja br. wybrałem się z Bronisławem Piechockim na: Wojewódzką Konferencję Sprawozdawczo – Wyborczą Sędziów Szachowych Wojewódzkiego Kolegium Sędziów przy Wielkopolskim Związku Szachowym w Poznaniu. Do Skorzęcina (z Damasławka) miałbym nieco ponad 70 km, ale przez Skoki wyszło grubo ponad 100. Teoretycznie do niczego nie był mi potrzebny udział w tej konferencji. Miałem jednak podejrzenie, że może być poruszany temat grudniowych imprez SZS, więc stwierdziłem, że pojadę. Dotarliśmy niemal idealnie na czas (kilka minut wcześniej), chociaż na prośbę Bronka wstąpiliśmy w Kłecku do jakiegoś jego znajomego, który jak się okazało od trzech lat nie żył. Bronek zrobił sobie kilka fotek z jego rodziną. Otrzymałem mandat (wyborczy) numer 6. Załapałem się do komisji do Komisji Uchwał i Wniosków z Krzysztofem Rozumkiem i podobno nie mieliśmy mieć wcale roboty. Krzysztof już na początku zapowiedział, że o 14 się pożegna. Zjawił się nawet Prezes WZSzach, ale ... po kilku minutach, z powodu pilnych spraw opuścił obrady. Wszelkie wybory, głosowania, szły bardzo sprawnie. Dotarliśmy w końcu do punktu 14. "Dyskusja w sprawach różnych". Przewodniczący obrad, gdy zobaczył moje kartki, to od razu zaznaczył, że mam 5 minut, więc ruszyłem z czytaniem ... Ostatecznie dyskusja się jednak ... rozpłynęła, rozmyła i nikomu nie zależało, żeby ją "nakręcać". Ja nie zostałem "potępiony" ale też nie udało mi się dojść do głębszej charakterystyki imprez SZS i przedstawiania moich rozwiązań. Rozwiązanie w postaci odrzucania propozycji sędziowania imprez SZS nie jest dla mnie satysfakcjonujące, a osiągnięcie przez SZS zadowalającego poziomu zgłoszeń, gdy jest to zależne od nauczycieli wf (w większości) jest raczej nierealne. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz