niedziela, 21 maja 2023

Caissa - takich sponsorów trzeba chwalić :)

 

Sklep szachowy CAISSA był jednym z większych sponsorów XXV PITS. Obrazek pochodzi z wpisu na blogu turniejowym. Ileż ja firm sprawdzałem tzn. pisałem do nich z prośbą o wsparcie i nic. Akurat do Caissy napisałem już tuż przed turniejem i nawet przyznam się, że wielce nie wierzyłem już w odzew. Tymbardziej, że prosiłem o 10 kompletów szachów z planszami teoretycznie spodziewając się tłumów szachistów. Nie dostałem tego o co prosiłem. Dostałem dużo książek i drobnych gadżetów, ale dzięki temu miałem naprawdę ciekawą ofertę nagród pocieszenia i to taką tematyczną. W czasach wcześniejszych robiłem wiele zakupów w firmie CAISSA. Obecnie, gdy robimy jakieś imprezy szachowe w powiecie wągrowieckim też, gdy mnie pytają organizatorzy, to polecam im sklep CAISSA. Wiem, że gdy znajdę środki na lepsze zegary szachowe, to kupię je oczywiście w sklepie CAISSA. Nie jest sztuką wydawać publiczne pieniądze. Sztuką jest pozyskać pieniądze z tych miejsc, które same dadzą, bo chcą dać i jeszcze one na tym skorzystają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz