poniedziałek, 10 stycznia 2022

No to czekam...

 

Tu artykuł. Jedna z koleżanek powiedziała, że widocznie moje dochody przekraczają 12 tys. miesięcznie. Jednak tak nie jest. Inna powiedziała, że minister prosił o nazwiska, tych którzy dostali mniejsze wypłaty. Odpowiedziałem jej, że może podać moje. Gdy pojawiłem się w księgowości w Wapnie i próbowałem się dowiedzieć o ewentualny zwrot, to okazało się, że księgowa nie widzi chwilowo możliwości, aby wrócić do grudniowego poziomu, a gdzie tu dopiero zwroty?

-

Dzisiaj zobaczyłem film p. Mentzena (pierwszy dzień a już ponad 100k wyświetleń)


Cóż? Trzeba pomyśleć o zamianie działalności gospodarczej na spółkę komandytowo-akcyjną. W końcu lepiej płacić 89 zł w biurze maklerskim za przechowywanie akcji, niż 270 zł kolejnego (trzeciego) zdrowotnego. Tak się to może skończyć, że bogaci, którzy teoretycznie mieli płacić więcej "uciekną" przed fiskusem, a biedni ... znów będą płacić więcej, do tego zarabiać będą mniej, a ze względu na inflację wydawać będą więcej. 

1 komentarz:

  1. Konfederaci już przed wprowadzeniem "Nowego Ładu (Wału)" twierdzili, że to kolejny przekręt ze strony PiS i jak zwykle na tym wale najbogatsi wyjdą na swoje, a biedni staną się jeszcze biedniejsi. Filmik fajny i pokazuje faktyczny obraz "Nowego Wału".

    OdpowiedzUsuń