piątek, 28 stycznia 2022

Ferie się kończą

 

Z jednej szkoły wpłynęły już pieniądze, które wcześniej zostały zabrane. Komentatorom (ewentualnym) zwracam uwagę, że ja staram się być obiektywny. Jak mi zabrali, to pisałem, że mi zabrali. Jak mi oddali, to piszę, że mi oddali. Zamieszanie niewątpliwie było. Natomiast jak będzie wyglądał ten rok okaże się ... za rok. Miałem nie stracić, ale jeśli zarobki nie wzrosną, a inflacja będzie powodowała wzrost cen, to jednak stracę. Przypominam, że pół roku temu było głośno o podwyżkach dla nauczycieli, ale ... to też nie były po prostu podwyżki, lecz podwyżki powiązane z większą liczbą godzin. Zatem dla tych którzy mają nadgodziny, to ... prawie żadne podwyżki. Tylko, że chwilowo na te podwyżki, to też nie było w budżecie.
Znalazłem ciekawy serwis - szaloneliczby.pl - bardzo dobry! Dziwię się, że sam czegoś takiego nie zrobiłem. Naprawdę w moim guście, tzn. jest i nauka, i zabawa, jest dużo za darmo, ale można i coś dokupić. Autor z jednej strony dzieli się wiedzą (za darmo), a z drugiej strony bardzo możliwe, że może już jakoś żyć z tej pracy i do tego bez reklam. Dla zabawy zrobiłem sobie test IQ, który wcale łatwy nie był. Nie miałem akurat wtedy czasu i przy niektórych pytaniach się nie przykładałem, ale nie wyszło źle ...

Znalazłem ten serwis, ponieważ otrzymałem w środę bardzo ... budującą wiadomość. 
Generalnie, to do tej pory specjalizowałem się w (w przypadku korepetycji) tzw. trudnych przypadkach. Tzn. ratowałem słabeuszy, którzy mieli jakieś zaległości i trzeba było nadrabiać, żeby coś tam zdać. A teraz zaczynają się pojawiać poważniejsze wyzwania.
-
JKD dzisiaj (za chwilę) zagra z GM Shanklandem, czyli z teoretycznie słabszym zawodnikiem z "grupy pościgowej" w tym turnieju. Dwie ostatnie rundy też z zawodnikami z "grupy pościgowej", ale jak sobie poradzi, to się okaże. Gdyby wszystkie wygrał, to i ostateczny wynik byłby dobry. Gdy zrobi 2 z 3, to wyląduje na przyzwoitym miejscu. Gdy coś przegra, to ... trzeba będzie szybko zapomnieć o tym turnieju.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz