niedziela, 30 stycznia 2022

Podmiot dostarczający audiowizualne usługi medialne


 "I straszno, i śmieszno". Ja kiedyś czytałem, że będę musiał zgłosić ten mój kanał na YouTube. Wczoraj natomiast natknąłem się na artykuł, który uświadomił mi, że już niemal koniec terminu. Samo zgłoszenie nie jest przyjazne, ani intuicyjne, przynajmniej moim zdaniem. Tzn. gdyby to miało polegać na wydrukowaniu formularza, wypełnieniu go i wysłaniu drogą tradycyjną, to ok. Ale mamy XXI wiek. Ostatecznie zrobiłem to hybrydowo. Tzn. wydrukowałem, wypełniłem długopisem, zeskanowałem, podpisałem profilem zaufanym i taki załącznik dodałem do korespondencji do KRRiT i to też podpisałem profilem zaufanym.


Nie czuję się wielkim "podmiotem dostarczającym ...", ale czuję, że gdybym tego nie zrobił, to ... w przyszłości mógłbym mieć kłopoty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz