sobota, 8 lutego 2020

Zalety inwigilacji ...

Miałem dzisiaj pytanie o możliwość odszukania zaginionego/skradzionego telefonu. Opisywałem już kiedyś jak to miałem przygodę z iPhonem. Gdy wszedłem w posiadanie obecnego Samsunga zauważyłem tam jakąś appkę i pamiętam, że założyłem sobie jakieś tam konto. Teraz z ciekawości zajrzałem i tak na szybko, to jej nie odszukałem, ... ale po co mi byłaby apka na telefonie, którego bym nie miał? Zajrzałem na stronę https://findmymobile.samsung.com/ tam spróbowałem się zalogować adresem e-mail, ale nie pamiętałem hasła, ... ale była możliwość zalogowania się przez konto Google, to skorzystałem. Wyświetliło mi się to co widać powyżej. Zatem nie miałbym większego problemu z odnalezieniem mojego smartfona. Oprócz tego mam włączoną lokalizację Google i logując się ... mogę śledzić historię  mojego przemieszczania się. Zastanawiam się tylko skąd Google wie, że ... jechałem rowerem? ... Na podstawie prędkości?
-
Mój jutrzejszy wyjazd na turniej do Gorzyc Wielkich był pod wielkim znakiem zapytania. Wczoraj kichałem, smarkałem, tragedia. Gdyby jeszcze doszła gorączka, to bym odpuścił. Jeszcze nie jestem w pełni zdrowy, ale raczej już przechodzi. Oczywiście pełni sił nie będzie, ale ... skoro się zapisałem ...
-
Na liście startowej jest w tej chwili 105 zawodników, ale ... obstawiam, że nie będzie setki, chociaż życzę organizatorom, aby mieli 150 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz