niedziela, 1 grudnia 2019

Gniezno dzień drugi - katastrofa

Jeśli porażki uczą, to ... dzisiaj bardzo dużo powinienem się nauczyć. Pozycja powyżej pochodzi z ostatniej rundy, ja grałem czarnymi. Wydawała się łatwa do wygrania i ... przegrałem tę partię. Przestraszyłem się straty piona na h7 i ... zamiast wrócić hetmanem na e8 lub d7 a następnie ruszyć pionem a do przemiany, to ... pojechałem W8d7, białe Hg8 i nagle dostrzegłem słabość 8 linii i (już w panice) wycofałem się hetmanem c6, chcąc zabezpieczać tyły ... i się pozycja rozsypała i ostatecznie jeden punkt z pięciu.

Dla odmiany dzisiaj ... na Lichess "szalona" partia, w której świadomie grałem ostro i ... ostatecznie przegrałem, chociaż długo miałem wygraną a nawet komputer pokazywał forsownego mata ... jednak dzisiaj naprawdę nie miałem formy, nie potrafiłem do końca kontrolować sytuacji ...
(grałem białymi) wystarczy spojrzeć na wykres na dole zrzutu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz