sobota, 14 grudnia 2019

200 tysięcy wyświetleń

Słowo pisane nie ma takiego przebicia jak filmy. Wiele wyświetleń jest zupełnie przypadkowych. Połowa wpisów na tym blogu jest właściwie tylko dla mnie, bo dla przypadkowego internauty są zupełnie niezrozumiałe, ... bo są dla mnie. Czy warto dzielić się swoimi myślami? Generalnie tak, o ile coś pożytecznego wnoszą.
 Nie mówię (piszę) wszystkiego i staram się kontrolować, to co piszę.
Nawet jeśli brodaci ludzie mądrze mówią, nie zamierzam zapuszczać brody. Zresztą wiele nauczyć się można również od ... młodszych. Dzisiaj rozegrałem partię z Turkiem, który bardzo chciał mi pokazać przykładowe partie powstające z debiutu, który rozegraliśmy. Później się okazało, że miał ... dopiero 14 lat, ale partie które podlinkował niewątpliwie otworzyły mi oczy na wariant, który grywam zarówno białymi jak i czarnymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz