wtorek, 10 grudnia 2019

Szkól się

Kolejne szkolenie za mną. Tym razem w  Poznańskim Centrum Superkomputerowo-Sieciowym. No niby łatwe, no niby fajne, ... ale ja sobie poradziłem. Czy wszyscy sobie poradzili? Tego nie jestem pewien. Ilu wykorzysta? Tego nie wiem. Chociaż byłem na liście, to certyfikatu zabrakło, ale po co mi certyfikat? Każdy dostał karteczkę z danymi do logowania, ale co drugiej osobie uda się zalogować. Niby taka platforma, ale ... filmów, to lepiej nie wstawiać. Lepiej wstawić na YouTube i linkować. Niby takie narzędzia, ale ... ankieta w formularzu Google. Na koniec pani z kuratorium przypominająca o biurokratycznych obowiązkach związanych z projektami ... i to nie ważnie - co powstanie. Ważne, aby w sprawozdaniach wszystko się zgadzało i na wydrukach pieczątki były. W kuluarach ... narzekania. Taka szara rzeczywistość, chociaż pogoda jak na grudzień fajna. Ciekawe niebo o poranku. Później słońce a w drodze powrotnej księżyc widoczny w dzień nisko nad horyzontem.
___
Korepetycje z inteligencji zakończone pełnym sukcesem. Podopieczny zadzwonił po egzaminie, zadowolony - zdał. Zadania na które miał 12 minut rozwiązał w 4!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz