środa, 13 listopada 2019

It's amazing!

JKD awansował do finału FIDE Grand Prix w Hamburgu. Obserwowałem pierwszą partię dzisiejszej dogrywki z Dubovem. Widziałem jak JKD przegrał tę partię, ... ale to niesamowite, ... poczułem intuicyjnie, że następną wygra i dogrywkę wygra ... i tak się stało. Odnosiłem wrażenie, że ten pojedynek odbywa się na płaszczyźnie nie szachowej, ale psychologicznej. Tak jakby ta pierwsza partia ... miała uśpić czujność Dubova i tak się stało. Rosjaninowi wystarczyło teraz tylko remisować, ale mu się to nie udało. Brawa i GRATULACJE dla JKD. Niesamowite!
-
Finał będzie zapewne też ciekawy a jeśli JKD "chwyci wiatr w żagle"?
-
Trochę głupio było zakładać kolejną ZRZUTKĘ, ale skoro nie ma innego wyjścia. Chodzi mi nawet po głowie zrobienie uprawnień do przewozu osób (ach te koncesje).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz