czwartek, 24 października 2019

Żegnaj Siki

Nie spodziewałem się, że ten dzień się tak potoczy. Miałem zrobić tyle rzeczy, zrobiłem jeszcze więcej nie robiąc tego, co miałem zrobić. Takie właśnie jest życie. Scenariusze? Po co? Życie pisze takie scenariusze ... Cała okolica żyła zaginięciem Dawida. Znalazł się bardzo szybko ... niestety martwy. Gdy poproszono mnie o pomoc, to ... byłem "w trasie", ale nie zastanawiałem się wiele. Zgodziłem się pomóc i szybko wracałem do domu, do komputera. Rodzina Dawida mi zaufała i chciałem jak najszybciej zrobić, to co mogłem ...
Zrzutka była ... niesamowita! Po kilku godzinach była już cała kwota!
Nie wiadomo, czy poznamy okoliczności śmierci. Dla mnie był "cichą wodą" (która brzegi rwie), był bardzo małomówny, ale ... bardzo silny/wytrzymały. W 2011 r. ustanowił rekord szkoły w skokach na skakance, wiem że potrafił chodzić na rękach.

1 komentarz: