czwartek, 10 października 2019

Kompasy wyborcze i nie tylko

Na diagramie są ... wyniki, ... nie, nie wyborów. To są wyniki testu zgodności z odpowiedziami komitetów wyborczych na 20 pytań dotyczących kwestii politycznych społecznych i ekonomicznych. Każdy może sobie zrobić taki test. Wiele pytań mi się nie podobało, przy niektórych miałem świadomość, że moja odpowiedź będzie się różnić od wyborów przedstawicieli Konfederacji. Nawet trochę się bałem o wyniki, bo mimo że nie pasowały mi te pytania, odpowiadałem zgodnie z sumieniem. Okazało się jednak, iż spokojnie mogę głosować na kandydata z listy nr 4. 

TVP znów dzisiaj musiało rozpocząć główne wydanie Wiadomości od wykonania wyroku sądu. 
Wielu polityków PiS podkreśla, iż tylko (!) PiS jest przeciw LGBT, jakoś nie dostrzegają faktu, iż Konfederacja jest też przeciw LGBT. 
Jeszcze jeden test sobie dzisiaj sobie zrobiłem. Test na typ osobowości
Też miałem wątpliwości przy niektórych pytaniach, ale ... podsumowanie mnie satysfakcjonuje. "Wisienkę" zostawiłem sobie jednak na koniec. Miałem dzisiaj aż trzy zastępstwa a takie lekcje rządzą się swoimi prawami. Jednak jedna wypowiedź ucznia na końcu lekcji, szczególnie mi zapadła w pamięć: " ... dla pana, to mi się jeszcze chce przychodzić do szkoły". Lepsze, niż najlepsza laurka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz