wtorek, 27 listopada 2018

Puzzle Rush - debiut

Spróbowałem nowej usługi chess.com. Nie wiem jak to przetłumaczyć ... "zadaniowy wyścig", "zagadkowy pęd", ... albo coś w tym stylu. Nie wiem czy wybrałem najlepszą strategię, bo chciałem rozwiązać poprawnie każde zadanie a może trzeba było iść na szybkość, zamiast na sprawdzanie poprawności. Niemniej cieszę się, że rozwiązałem bezbłędnie. 
-
Carlsen - Caruana ... 6:6 przy 12 remisach. Jutro dogrywka w szachach szybkich i tam niewątpliwie większe szanse ma Carlsen, który lepiej chyba się czuje w takiej presji, gdzie może poszaleć z oryginalnymi rozwiązaniami, które zabiorą czas przeciwnikowi, ale ... to wcale nie musi być tak.
-
W końcu ruszyło się coś w turnieju gnieźnieńskim ... ja i czworo juniorów na liście ... no iście ....iście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz