poniedziałek, 12 listopada 2018

Bieg Niepodległości

"Niepodległości" ... a ja za kratami :) Pobiegło niespełna 22,5 tys. biegaczy - rekord Polski. Chciałem mieć wynik lepszy niż numer startowy i ... miałem
Czas ... kiepski, ale nie czas w tym biegu był najważniejszy. Medal pokryty 24-karatowym złotem też wcale mi do niczego nie był potrzebny. Chciałem "pomóc" w tym biciu rekordu i dołożyć swoją cegiełkę i dołożyłem.
-
W Shenzhen, Wojtaszek na 2 rundy przed końcem zamyka tabelę, ale może jeszcze zrobi niespodzinkę?
-
W meczu Carlsen-Caruana trzecia partia i prawdopodobnie znów będzie remis. Widać, że Carlsen gra lepiej, ale czy wytrzymie psychicznie? W sporcie psychika ma naprawdę duże znaczenie.
-
W szachach 960 awansowałem do pierwszej setki światowej (!) ... na chess.com :)
-
Na YT miła niespodzianka - w ciągu miesiąca przekroczyłem próg płatności. Gdyby ta tendencja się utrzymała, to nadchodzący rok będzie "na bogato".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz