wtorek, 15 września 2015

Każdy detal ważny

JKD ... zmarnował szansę na złoty medal. Oczywiście łatwo tak napisać a wygrać to wcale nie było łatwo. Analiza komputerowa pokazuje, żę JKD miał jednak dużą przewagę w tej partii ale nie ... znalazł drogi do zwycięstwa a jego wartościowanie ... okazało się jednak gorsze. Chociaż trzeba by to dokładnie ręcznie policzyć, bo tak nie ufałbym bezgranicznie ... tamtym sędziom.
Na szczęście Radek Wojtaszek awansował do trzeciej rundy Pucharu Świata i robi się ciekawie.
-
Dzisiaj miałem, oprócz nudnego posiedzenia rady pedagogicznej, tylko 4-kilometrowy wolny trening. Nawet zastanawiałem się, czy może odpuścić sobie? Przecież co może dać taki krótki wolny bieg? Jednak, gdy pobiegłem, to wcale tak łatwo nie było. Zatem widocznie jakieś znaczenie miał ten trening. Ja generalnie mam tendencje do ignorowania "drobiazgów" i to pewnie wpływa na to, że często czegoś tam zabraknie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz