środa, 29 października 2014

Zapisałem się na 42 BMW Berlin Marathon

Zapisać może się ... prawie każdy. Teraz jeszcze muszę poczekać do 20-go listopada, bo od tego dnia będą informować o ewentualnym wylosowaniu. Jeśli wylosują, ... to pobiegnę. Miałem czekać do następnego roku (2016), gdy stuknie mi pięćdziesiątka ale ... nie wytrzymałem :) Zresztą teraz, gdy jest tylu chętnych do startu, to pewnie już zawsze będzie losowanie a jak mnie później nie wylosują? Trochę kosztów będzie jeśli wylosują, bo jeszcze trzeba tam dojechać i jakiś nocleg też trzeba będzie wykupić. Jeśli wylosują, to już w listopadzie coś sobie zarezerwuję. Podana była lista hoteli mających specjalne oferty dla maratończyków ale trzeba się liczyć, że 150 Euro na pokój dwuosobowy trzeba będzie wydać. Do tego jeszcze przejazd. Jeśli się załapię do Berlina, to chyba zrezygnuję z Poznania (w 2015 r.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz