czwartek, 9 października 2014

Dieta przed 15 MP - czwartek

Wracam do "normalności" tzn. na śniadanie zwykłe kanapki. Wczoraj po treningu oprócz piwka, jabłka zjadłem również całą czekoladę. Dzisiaj wstając czułem się trochę połamany (zakwasy?), czyli trening dopiero teraz "wyszedł". Mogę jeść już wszystko ale będę się starał wybierać jak najwięcej węglowodanów.
Na obiad były kotlety schabowe z ziemniakami. Natomiast w związku z dodatkowym treningiem (po) spożyłem kolację w postaci gotowanej kaszy z pomidorem i piwem.

____
waga rano: 66,4 kg
waga wieczorem: 66,9 kg (ale po biegu zjadłem jeszcze woreczek gotowanej kaszy i wypiłem piwko i drożdżóweczka)
___________
Dzisiaj rano zauważyłem, że kanał na YT zasubskrybowała Basia8212 (dość popularna blogerka). Subskrybcje trochę "skaczą" ale myślę, że do 20 X powinno być 500.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz