poniedziałek, 22 września 2014

Papierowa policja w papierowym państwie


Właśnie następuje zmiana w rządzie w związku z awansem DT. Starzy ministrowie zapewne dostaną odprawy. Większość z nich ponownie obejmie teki, zatem ot taki prezent od Donalda. Naprawdę nie wiem po co Polsce tyle ministerstw. Jest np. Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji. Teraz do rzeczy. Chciałem dzisiaj zgłosić oszustwo na OLX i co? Drukarka nie chce mi drukować, to zgłoszenia mi nie przyjmą. Korzystając z wizyty w Wągrowcu wstąpiłem na tamtejszą komendę i pytam się, czy byłaby możliwość abym zalogował się na ich komputerze i ze swojej poczty wydrukował przygotowaną dokumentację? "Nie, nie ma takiej możliwości." Czy można zatem przesłać e-mail? "Nie, nie ma takiej możliwości." Przed wyjazdem przyjrzałem się jeszcze stronie internetowej i .... rzeczywiście nie ma tam adresu e-mail. Trzeba dzwonić lub jechać ale pewnie w moim przypadku nawet gdybym zadzwonił, to i tak musiałbym pojechać, oczywiście z "papierami". Takie to jest nasze państwo ...
__
Jak się przyjrzeć zrzutowi strony ... to rzeczywiście policjant z notatnikiem, policjantka z papierami ... ot taka rzeczywistość ... ale Ministerstwo Cyfryzacji jest? Jest!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz