piątek, 1 lipca 2011

107 dni do XII Maratonu Poznań

Chciałem dzisiaj przebiec 20 km ale pogoda była niesprzyjająca - nie chciało mi się biegać w deszczu. Zrobiłem tylko 10 km ale bez problemów, chociaż chciałbym ten odcinek pokonywać poniżej 50 minut.
Korzystając z wakacji "przyłożyłem się" i rozwiązałem wszystkie 25 zadań jakie mi przysługują dziennie na chess.com udało mi się podnieść ranking od wczoraj o ok. 100 punktów i wróciłem na poziom powyżej 2000. Ciekawe jak długo będę rozwiązywał komplet? (pewnie ... niezbyt długo). Dzisiaj rozpoczęły się we Wrocławiu Mistrzostwa Polski Amatorów (w szachach) chciałem tam zagrać ... ale to znów wydatek a pewnie wymiana pokrycia dachowego będzie kosztować o 2000 więcej niż było planowane ... skąd brać te pieniądze? Mam nadzieję, że turniej w Obrze pod koniec sierpnia jeszcze trochę zostanie. W każdym razie wpisowe na MP zapłaciłem i odwrotu już nie ma - jest numer startowy 462 ... jakiś taki parzysty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz