wtorek, 12 lipca 2011

Męczące wczasy :)


Na szczęście już po. Nigdy nie przepadałem za ... wczasowaniem, świetnie odpoczywa mi się w domu. Sama podróż ok, lubię jeździć, oglądać nowe miejsca ... ale prażyć się na słońcu i wydawać ciężko zarobione pieniądze, to już gorzej. Jaki oni mają tam ceny? Jak skubią turystów? Podejrzewam, że lepiej bym się tam czuł gdybym to ja zarabiał tam pieniądze. Woda w Jarosławcu niby najczystsza nad Bałtykiem ale i tak lepiej mi się kąpało w basenie, który był przy pensjonacie (dobrze, że był ... i to za darmo). Warto pamiętać na przyszlłość, aby wybierać takie pensjonaty (z basenami). W czasie gdy Ewa się opalała ja sobie biegałem boso brzegiem morza - bardzo fajnie. Drugiego dnia nawet zrobił mi się bąbel na dużym palcu - cóż na plaży tak jak w życiu nie można sobie ot tak biec prosto po piachu - a to trzeba dzieciaki ominąć a to wędkarzy a to kawałek kamienistej plaży itp.
Trochę zdjęć zrobiliśmy, akurat na tym widok z pensjonatu w kierunku przeciwnym niż morze, zdjęcie nie oddaje nastroju ale było nastrojowo tzn. brak wiatru, cisza i zalegająca mgła ale tylko cienka warstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz