środa, 21 czerwca 2023

Wszystko ... można przegrać

 

Gdy uczeń w szkole zapytał mnie - jaki wynik meczu przewiduję? Odpowiedziałem 2:0 dla Polski. Oglądałem pierwszą połowę i było 2:0. Później Ewa mi przełączyła, a ja miałem coś do zrobienia i tylko co jakiś czas zaglądałem do Internetu, a tam ... co chwilę alarmujące wiadomości. No i ... doigrali się. Później zauważyłem, że Maciej do mnie pisał - jak obstawiłem. Ja nie obstawiałem, ale ... zastanawiam się, czy może ten mecz nie był ustawiony? Podejrzewam, że na zwycięstwie Mołdawii można było duuużo zarobić. Podobno Santos nie chciał tego meczu towarzyskiego z Niemcami, zwłaszcza tak blisko przed meczem kwalifikacyjnym. Cóż nam Polakom po zwycięstwie w towarzyskim meczu z Niemcami, skoro w ważnej rozgrywce przegrywamy? Takie to trochę typowo polskie ... na pokaz, ale bez efektywności. Nawet JKM nagrał film, w którym polecał zawodników z II ligi.

2 komentarze:

  1. Stawiając stówkę na Mołdawię po pierwszej połowie meczu, można było zgarnąć 27 tys złotych.

    OdpowiedzUsuń