niedziela, 18 czerwca 2023

FAT32 Formatter

 

Kwiaty to na tarasie i ogródku i mało mają wspólnego z wpisem. Kupiłem sobie wideorejestrator. Takie czasy, że lepiej nagrywać. Kupiłem do tegoż wideorejestratora kartę pamięci, no bo na czymś trzeba nagrywać. Zdawałem sobie sprawę, że nie ma co przesadzać  ale skoro widziałem kartę 128 GB tańszą od 64 GB, to kupiłem większą. W instrukcji przeczytałem, że ... przy wkładaniu karty powinienem usłyszeć charakterystyczny klik. Wsłuchiwałem się, coś tam usłyszałem włączam Neoline G-Tech x74 i co widzę? Komunikat "włóż kartę". No to jeszcze popróbowałem wkładać, ale bez skutku. Znalazłem taki czytnik kart, podłączyłem do komputera i komputer bez problemu widzi kartę. Nie mogłem znaleźć innej karty więc wyjąłem z telefonu i ... znów urządzenie kazało mi włożyć kartę. Zacząłem szukać po sieci i udało mi się natknąć na informację, że niektóre urządzenia wymagają kart sformatowanych w FAT32 bo exFAT nie widzą. Na początek próbowałem jeszcze w komputerze sformatować inaczej, ale do wyboru był jeszcze NFTS, ale ... to trwało i trwał, a na końcu i tak błąd wyskakiwał. W końcu ściągnąłem FAT32 Formatter i spróbowałem z tym FAT32 - mieliło i mieliło a w końcu i tak coś nie tak. Trochę już zdesperowany próbowałem już różnych ustawień. ... i właściwie, to teraz nie wiem jak ta karta jest sformatowana, ale ... Neoline w końcu zobaczył kartę i będzie można nagrywać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz