środa, 28 czerwca 2023

Bydgoszcz - 0.0 w piątej

 

Bardzo chciałem zrobić jakiś "materiał" z arcymistrzami. W związku z tym, gdy przeciwniczka Alicja Chrapkowska, zaproponowała mi remis, to chociaż mógłbym sprawdzać ją w grze końcowej (grałem czarnymi), ... przyjąłem ten remis. Inna sprawa, że remis jest ... ewidentny, tzn. komputer pokazuje 0.0
Mam też zdjęcie z GM Radosławem Wojtaszkiem.
Który pewnie niedługo zostanie ojcem, tak przynajmniej wnioskuję z figury Aliny Kaszlinskiej :)

Udało mi się "wyrwać" Wasyla, zaraz po wyjściu z auli (sali gry) i mam dwa jego autografy. Jednak przechwycił mi Go IM Piotr Brodowski. Później mnie jeszcze przepraszał, ale ja rozumiem. Zaprowadził Iwanczuka do GM Zbigniewa Paklezy i tam się "produkowali" przy analizie partii.

Wasyl ... jak się rozgadał, to .... chyba z pół godziny było. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz