niedziela, 6 listopada 2022

Bycie na fali

 

@jacekh6

♬ dźwięk oryginalny - Jacek

Bardzo możliwe, że ten film (powyżej) dzisiaj osiągnie MILION (!) wyświetleń. ... Wiedziałem co nagrywać? Z tej sesji początkowo zupełnie inny film się wybijał, za nim poszedł jeszcze inny, a ostatecznie przebił się ten. Żeby było śmieszniej jest on popularny nie tylko w Polsce. 


 Czy taki film może mnie zachęcić do dalszej pracy nad filmami? Mam świadomość, że to właściwie przypadek, ale może trzeba to wykorzystać? Może trzeba załapać się na tę falę i na niej popłynąć? Na profilu TikToka dodałem link do tego bloga i ... akurat wczoraj był bardzo duży wzrost liczby wyświetleń, ale trudno odpowiedzieć, że to TikTok. 
Cały czas, gdzieś z tyły głowy, krążą myśli - jak zmonetyzować tę popularność? Już miałem zgłoszenie od "szalonej" firmy, która jest zainteresowana publikowaniem na tym blogu i mnie sondują. Ja też ich sonduję.
Do XXV PITS zostało pół roku i powoli trzeba myśleć, jak zorganizować środki na fundusz nagród. Jakie "atrakcje" zorganizować, żeby ściągnąć tak z 200 szachistów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz