sobota, 5 listopada 2022

Mistrzostwa Powiatu SZS

 

Cały czas deficyt czasu, żeby porządnie coś opisać. Zatem szybkie podsumowanie. Lekki powiew optymizmu, tzn. nareszcie troszkę lepsza frekwencja. 11 drużyn, to już sędzia ma co robić, żeby taki turniej sprawnie przeprowadzić. Nie bawiłem się już w nanoszenie wejść rezerwowych. Zależało mi na sprawnym przeprowadzeniu turnieju. Mając na głowie dwie drużyny (SP Wapno i ZS2 Wągrowiec) i dopuszczając jeszcze niezgłoszony Damasławek, nanosząc tylko niezbędne dane udało mi się rozpocząć turniej tylko z kilkunastominutowym opóźnieniem. Doświadczenie pozwoliło unikać wszelkich niepotrzebnych opóźnień. Jedenaście rund udało mi się zakończyć tuż po 13, czyli tak jak było planowane. Puchary były przygotowane, na dyplomach wystarczyło wpisać tylko miejsce (brawa dla DS z SZS). Zatem zakończenie szło też ekspresowo, nawet musiałem zapełniać swoim przemówieniem czas do przyjścia dyrektorki SP 2. SP Wapno wygrało w swojej kategorii wiekowej i to pewnie. Do pełni szczęścia zabrakło 1. miejsca ZS2, czyli drugiej "mojej" drużyny. Jednak jaka, to "moja" drużyna, skoro tylko jeden zawodnik wyszedł spod moich skrzydeł i to nie teraz a w Wapnie.
-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz