niedziela, 21 sierpnia 2022

Zawsze czegoś zabraknie

 

Obiecująco wygląda powyższy kupon ... ale już wiem, że przepadł. W czwartej partii wystarczyło, aby Carlsen zremisował, bo prowadził 2:1, ale przegrał i zrobiło się 2:2, a to już powoduje moją przegraną. Pewnie w dogrywce Carlsen wygra, ale co z tego? 5 zł poszło. JKD poszedł jak burza, zaskoczył pozytywnie - wygrał pierwsze dwie, trzecią zremisował, a czwartej nie musiał już grać. Firouzja wypuszczał wygrane i trzy partie zremisował, a w dwóch widziałem (komputer widział) wygrane. Le Quang, zaczął od wygranej, a później nie było wesoło, ale w ostatniej miał trochę szczęścia i wycisnął wygraną. Tylko ta nieszczęsna ostania partia z czwartej rundy Carlsena ... Na szczęście w zakładach piłkarskich poszło lepiej i tam się trochę odkułem. Do pełni szczęścia zabrakło zwycięstwa Manchester City, które cisnęło mocno i doprowadziło do 3:3, ale ... nie udało się wygrać. 
W Lotto, a właściwie Multi Multi, też wyjątkowo dobrze mi idzie. W dwóch zakładach 56 zł z 10 zainwestowanych. Jednak wystarczy spojrzeć, że gdyby liczba 31 (czyli Plus) znajdowała się w pierwszym zakładzie, to byłaby siódemka i wygrana 900 zł. Cóż, ... czegoś zabrakło.
To jeszcze jeden wątek. Majster od pralki miał dzisiaj przyjechać. Po obiedzie napisałem mu SMS, nie odpowiedział. Zadzwoniłem, nie odebrał. Ewa nie wierzyła, że przyjedzie, ale ... tuż po 17 przyjechał. Szybka diagnoza i ... prawdopodobna przyczyna awarii - grzałka. Wykręca grzałkę - rzeczywiście przepalona. Mówi, że w samochodzie ma jakąś grzałkę. Przynosi grzałkę, wygląda rzeczywiście podobnie. Ba, ... mocowanie pasuje. Jednak fachowiec nie decyduje się na montaż, bo brakujące 2 cm długości mogą spowodować szybko kolejną awarię. Trzeba będzie poczekać do wtorku z praniem.
Słońca też dzisiaj zabrakło. Wczoraj też nie było. Trzeba było włączyć bojler elektryczny.
Wyniki z konkursu Metaxy miały być opublikowane na stronie już wczoraj, a dzisiaj nadal ich nie ma.
Skończyłem pisanie ... patrzę na wyniki Carlsena i jednak gładko przegrał w dogrywce. 
Było tyle remisujących (a wygrywających mecz) posunięć, ale zrobił przegrywające Gd3. Tak mało zabrakło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz