środa, 17 sierpnia 2022

Jak inwestować pieniądze?

 

Odpowiadając sobie na pytanie z tytułu wpisu - MĄDRZE! Każdy chcący się wzbogacić powinien bacznie obserwować - co się dzieje w jego otoczeniu i wyciągać wnioski. Ja na przykład jestem świetnym teoretykiem i ... kiepskim praktykiem. Od pół roku trwa "kryzys ukraiński". Ja współpracuję z GOPSami w branży informatycznej i na bieżąco widziałem ile się dzieje w branży oprogramowania. Rząd co rusz, coś uchwala a firmy informatyczne muszą to prawo "przełożyć na oprogramowanie". To nie dzieje się za darmo. Ja akurat najczęściej mam do czynienia z oprogramowaniem SYGNITY. Przez te pół roku było kilkadziesiąt aktualizacji, praktycznie co tydzień. Pojawiały się nowe moduły. Na te nowe moduły pojawiały się nowe licencje. Licencje kosztują, ... a przecież ile w Polsce jest takich klientów (jak GOPS)? Tysiące. Zatem są to miliony. Miliony dodatkowych przychodów dla firmy. W dodatku szło to przewidzieć. Przykładowo moduł "dodatek węglowy" już funkcjonował po aktualizacjach, natomiast teraz następują jedynie kosmetyczne zmiany. Do czego zmierzam? Otóż mając jakieś kilkanaście/kilkadziesiąt tysięcy złotych - należało zainwestować w akcje SYGNITY. (nawet w maju). To jeszcze może nie być koniec różnych socjalnych "zawirowań", które będą owocowały kolejnymi "robotami" dla SYGNITY. Spójrzmy zatem na wykres akcji.

 Z 8 zł na ponad 20 zł w ciągu 6 miesięcy. Spokojnie można uciec inflacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz