czwartek, 27 czerwca 2019

Dzień odwołań

W Damasławku mała sensacja, po ponad 20 latach pracy, została odwołana dyrektor GOK. Nie podejmuję się komentowania, a komentarzy na lokalnych portalach i FB bez liku. Kilka dni temu została odwołana dyrektor GOK w Łeknie. Na obrazku widać informację o odwołaniu wiceprzewodniczącego RM w Wągrowcu. Tak dziwnie kończy się ta oktawa Bożego Ciała, na której ksiądz widział tłumy, a ja tylko "przyzwoitą liczbę" wiernych.
-
Droczę się z NIVEĄ na FB ... i jeszcze mnie nie zablokowali. Wiele osób zauważyło moją aktywność w komentowaniu ich postów. Myślę, że napisałem ich ... więcej niż 10 :)
-
Byłem dzisiaj w Inowrocławiu na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym i20. Tylko (aż) 558 zł. Pracownik uprzedził mnie, że za rok pewnie będzie więcej, bo ... będzie więcej rzeczy do wymiany. Nawet przymierzałem się do szerszego opisu załogi dealera, ale czas nie pozwala. Zatem ogólnie - przyglądając się pojedynczym pracownikom, to każdy ... mnie trochę zaskakiwał (że tu pracuje), ale po głębszej analizie ... to wszystko miało "ręce i nogi" i widocznie musi taki układ dobrze funkcjonować. Podam tylko jeden przykład. Nie wiem czy ten pan jest udziałowcem, czy pracownikiem, czy członkiem rodziny, ale wygląda na emeryta i to z objawami jakiegoś porażenia nerwowego (tiki). Taki niepozorny staruszek, mogący robić wrażenie potencjalnego klienta, dla kogoś wchodzącego do salonu. Jednak ma znakomitą orientację w aktualnej sytuacji. Niczym zawodowy ochroniarz wyłapuje "niespodziewanych" gości i ... kieruje do właściwej osoby, generalnie ... kontroluje sytuację.
-
28.06
Dzisiaj MZ opublikowała oświadczenie. Tak jak się spodziewałem - obie strony mają swoje argumenty. Nasunęła mi się jednak taka myśl - ... dlaczego my Polacy musimy sobie udowadniać - kto ma rację? Dlaczego nie potrafimy wznieść się ponad animozje i polubownie załatwić sprawę? Ileż energii i czasu pójdzie "w komin"? (tzn. zostanie bezproduktywnie zmarnowane na udowadnianie swoich racji)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz